Klachtenregeling
Heb je een klacht blijf er niet mee rond lopen. Vertel ons wat je dwars zit. Het is belangrijk dat je vertrouwen kunt hebben in de kwaliteit van onze zorg. Ben je toch ergens ontevreden over, vertel het ons. Dan proberen we het samen op te lossen. Van jouw op- of aanmerkingen kunnen wij wat leren.
Vind je het prettig als iemand je helpt om je klacht in te dienen, neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Deze persoon is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk.
Telefonisch zijn zij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 - 0245123. Of stuur een mail naar klachtverloskunde@cbkz.nl
Voor meer informatie: www.klachtverloskunde.nl